Saturday, February 24, 2007

Vända-dygnet-dagen

Jaha. Så har jag lyckats sova alldeles för länge igen. Det innebär att jag måste vända tillbaka på dygnet idag. Vilket är rätt okej så länge man inte ombeds utföra något komplicerat. Jag tänkte typ åka till soptippen och troligen till bauhaus eller nåt.

Nu börjar livet kännas halvsegt eftersomt det just blev ljust ute igen och min kreativa period är över. Så, vad ska Christopher göra? SMS-plåga sovande vänner, någon av de galna kvinnorna eller typ städa badrummet?

Äsch. Jag tar och lyssnar på musik och kontemplerar livet ett tag.

Jösses vilket trist inlägg det här var. Måste redigera sen.

EDIT: Jag slocknade på soffan framför ong-bak II (som har en undertitel som låter som en god thailändsk soppa) efter diverse galenskaper involverande illegala saker.

No comments: